DOSTAVA NAROČENEGA BLAGA
Redno dostavo trenutno lahko zagotovimo samo na območju Slovenije. Za dostavo v druge države EU in ostale države nas kontaktirajte.
Naročeno blago z vrednostjo nad 50,0 € vam bomo s privzeto dostavno službo dostavili brezplačno.
Blago pod to vrednostjo vam bomo dostavili po ceniku naših dostavnih služb.
Večina izdelkov je na zalogi pri nas ali pri naših partnerjih v Sloveniji in jih zato lahko odpošljemo najkasneje v roku 3 delovnih dni, običajno pa že naslednji delovni dan. Če pa artikel ni na zalogi velja predviden dobavni rok, ki je objavljen na strani artikla (teh izdelkov je samo kakšen procent v naši ponudbi).
Dostava naročenega blaga za nas izvajajo Pošta Slovenije, GLS, DPD in druge dostavne službe. Pridružujemo si pravico spremembe izbrane dostavne službe v primeru, da izdelek z izbrano dostavno službo zaradi teže ali dimenzij ne moremo dostaviti. Pri brezplačni dostavi izbira dostavne službe ni mogoča.
EMBALAŽA
Ker nekatero blago od naših dobaviteljev lahko prejmemo preko paketnih dostavnih služb se lahko zgodi, da izdelek prepakiramo v novo škatlo, če ocenimo, da bi pošiljanje v originalni škatli pomenilo povečano tveganje za nastanek poškodb. V takem primeru zagotavljamo, da je blago novo in je zapakirano v neoriginalno škatlo izključno iz naslova zaščite pošiljke med transportom do vas. Enako bodo artikli, ki so s strani proizvajalca pakirani po več kosov dostavljeni v generični embalaži, a zagotavljamo, da je blago novo.
DOSTAVA OB SUMU ZLORABE
Blago naročeno v spletni trgovini bo ob sumu zlorabe osebnih podatkov ali sumu zlorabe plačil zadržano in bo oddano v dostavo šele ob potrditvi identitete kupca in njegove upravičenosti do uporabe načina plačila, ki je bil uporabljen za plačilo naročenega blaga.
Zlorabam se kljub trudom vseh sodelujočih ne da v celoti izogniti, zato vas prosimo za razumevanje v takih primerih, saj so taki postopki le višanje varnosti nakupov preko spleta.
STROŠKI DOSTAVE
Naročeno blago v vrednosti nad 50 € vam bomo s privzeto dostavno službo dostavili brezplačno.
Stroški dostave, ki jih ne moremo opraviti brezplačno so okvirno povzeti iz cenika dostavnih služb in jih lahko preverite v košarici pred podajo naročila. Pred potrditvijo naročila boste imeli možnost izbrati med izvajalci dostave (če jih je več). Ob vsakem bo navedena tudi cena dostave tako, da boste lahko izbrali med tistim, ki vam najbolj ustreza. Cena je vezana na težo artikla oz artiklov.
OSEBNI PREVZEM
Osebni prevzem blaga je možen izključno po predhodnem dogovoru.
Ko bo blago pripravljeno za prevzem vam bomo poslali o tem obvestilo na mail in / ali preko SMS-a. Pred prevzemom pa nas prosimo cca uro prej pokličite, da dorečemo točen termin prevzema.
PRIJAVA POŠKODOVANIH POŠILJK
V primeru, da je pošiljka fizično poškodovana, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec takoj pri dostavni službi pred prevzemom skupaj z dostavljalcem podpisati zapisnik o poškodovani pošiljki ali prevzem le te zavrniti.
V skladu z 68 Členom ZvPot-1 nevarnost za izgubo ali poškodovanje odposlanega blaga preide s podjetja na potrošnika, ko ta blago fizično prejme ali ko blago fizično prejme tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen imenuje potrošnik.
OBVEŠČANJE O NAROČILIH
Po dokončni potrditvi naročila kupca preko elektronske pošte obvestimo o prejemu naročila. Običajno naslovnik prejme elektronsko obvestilo v 5 minutah, nič pa ni neobičajnega, če proces zaradi različnih nastavitev elektronskih poštnih odjemalcev traja nekoliko dlje.
Kupec prejme elektronsko obvestilo tudi takrat, ko blago odpremimo. Za tem je običajno potrebno dan ali dva, da je blago tudi dostavljeno na prejemnikov naslov.
V primeru, da ste morda naročili blago, ki ga zaradi nepredvidljivih razlogov ne moremo odpremiti v obljubljenem roku, vas o novem dobavnem roku obvestimo preko posredovanih kontaktnih podatkov.
Na vašem računu lahko prenesete tudi elektronske verzije posameznih dokumentov za vašo nadaljno uporabo.
IZPOLNITEV OBVEZNOSTI
Šteje se, da so naše obveznosti izpolnjene z izročitvijo dejanske posesti nad naročenim blagom kupcu ali s prenosom nadzora nad blagom na kupca.
Za dostavo na dom se ne šteje puščanje blaga pred vrati vašega stanovanja zato takim željam ne moremo ustreči.
Zadnje ažuriranje 25.10.2025 ob 11:02 uri











